sobota, 9 marca 2013

31. Kryształowy walc - Czerwień

Odkąd wygrałam (!) najnowszego Beadworka na stronie sklepu Beading.pl, postawiałam sobie wyzwanie - zrealizować wszystkie projekty, które są tam zamieszczone. A że prawie wszystkie przypadły mi do gustu, kilka projektów zaplanowałam w kilku wariantach kolorystycznych. Bransoletka prezentowana niżej, została wykonana wg wzoru Moniqe de Boer. Kolczyki to moja inspiracja tym wzorem.



Trochę liczb: 300 biconów, 200 perełek, 1000 koralików i wiele godzin dzióbania :)

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny komplet! a kolczyki totalnie mnie urzekly - malutkie i pelne blasku. Musza sie pieknie prezentowac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne kolczyki. Na sztyfcie jak ozumiem :)?

    OdpowiedzUsuń

Jestem bardzo wdzięczna za każde pozostawione tutaj słowo :) Dziękuje za odwiedziny i mam ogromną nadzieję, że jeszcze kiedyś tu wrócisz.
Paulina