sobota, 5 stycznia 2013

Gąsieniczki dwie i śnieżynki również dwie

Pierwszy post w Nowym Roku :) A Stworki jeszcze ze starego. Moim postanowieniem noworocznym jest nadrobienie zaległości i niespowodowanie przy tym następnych, toteż Stworki muszą ujrzeć światło dzienne.

Oto gąsieniczki dwie, bliźniaczki jak dla mnie. Ich trzecia siostra deczko odstaje od nich, więc zostanie pokazana przy innej okazji :)
Obie są wielofunkcyjne, bo dwustronne. Wzór wymyśliłam sama, lecz w tym typie bransoletek pole manewru wzorowego jest dość ograniczone, więc wszelkie podobieństwa do innych gąsieniczek są przypadkowe. :)







Śniegu jak na lekarstwo, więc aby wypełnić czymś nieukojoną pustkę po nim, wyplotłam błyszczące, iskrzące i śniegowe kolczyki z kryształkami rivoli Swarovskiego. Powędrowały w prezencie dla Kasi K. czyli przyszłej szwagierki :) bardzo fajnej szwagierki :) 
I pewien smaczek na koniec, a raczej moje motto :)

2 komentarze:

Jestem bardzo wdzięczna za każde pozostawione tutaj słowo :) Dziękuje za odwiedziny i mam ogromną nadzieję, że jeszcze kiedyś tu wrócisz.
Paulina